Welkom op mijn weblog. Hier zal ik u op de hoogte houden van al mijn belevenissen in de natuur. Als u het leuk vind, kunt u ook reageren op mijn foto's, wat ik zeer op prijs stelt. U kunt klikken op de foto voor groter formaat. Veel plezier bij het bekijken van mijn blog!

woensdag 23 januari 2013

Beste foto's 2012 (deel 2)

Hierbij deel 2 van m'n beste foto's uit 2012.
Kraanvogel (Almkerk)
Kraanvogel (Almkerk)
Winterkoning (Lunteren)
Knobbelzwaan (Everdingen)
IJsvogel (Vuren)
IJsvogel (Vuren)
Edelhert (Hoge Veluwe)
Pestvogel (Barendrecht)
Pestvogel (Barendrecht)
Knobbelzwanen (Schoonrewoerd)
Knobbelzwanen (Schoonrewoerd)
Torenvalk (Everdingen)
Torenvalk
Torenvalk (Everdingen)
Grote zaagbek (Lek)
Grote zaagbek (Lek)
Kleine bonte specht (Hei-en-Boeicoop)
IJsvogel (Everdingen)
Zwerm spreeuwen met langere sluitertijd (Schoonrewoerd)

Zo, dat waren ze. En om een voorproefje te geven voor de volgende blog, hier al vast 1 foto.
Tot de volgende keer.

Hartelijke groet,
Arné

6 opmerkingen:

  1. geweldig mooi fotojaar heb je gehad geweldig mooi en dan al een voorschot op het nieuwe nou ik ben erg benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Arné,

    Daar zitten toch wel een aantal zeer speciale tussen zeg.
    De kleine bonte specht en de kraanvogel zijn toch geen alledaagse vogels.
    Heel mooi gedaan.

    Groet,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deel 2 is een prachtserie, met als toppers (mijn favorieten), de pestvogel, knobbelzwaan in het mooie licht, de laatste foto van de ijsvogel, en het portret van de torenvalk.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een prachtige reeks met ook hier weer bijzondere soorten.
    De kraanvogel, de kleine bonte specht en de pestvogel zijn niet veel voorkomend. Mooi de zwanen in het oranje licht.
    Groetjes, gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kleine bonte specht, bijzondere waarneming zohiezo!

    Pestvogelfoto's zijn prima gelukt, kleurrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de foto's van de zwanen in het prachtige oranje ochtendlicht toch wel het mooist hoor! Maar misschien ook wel omdat ik zo oranje-gezind ben:-) of omdat ik er zelf bij stond en dit toch wel een heel bijzonder moment was qua lichtomstandigheden.

    Superfoto's en wat zal 2013 ons brengen!??

    Groet, Johan

    BeantwoordenVerwijderen