Welkom op mijn weblog. Hier zal ik u op de hoogte houden van al mijn belevenissen in de natuur. Als u het leuk vind, kunt u ook reageren op mijn foto's, wat ik zeer op prijs stelt. U kunt klikken op de foto voor groter formaat. Veel plezier bij het bekijken van mijn blog!

zaterdag 5 oktober 2013

Foto's worden niet goed geüpload..

Misschien is jullie opgevallen dat de foto's in mijn vorige blogbericht over 'De Biesbosch' behoorlijk ruizig waren en slecht van kwaliteit. Ik wil nu net weer een serie foto's plaatsen en weer zijn de foto's erg slecht, terwijl ze op de computer gewoon goed zijn.
En als ik een foto op birdpix.nl plaats, zijn ze ook gewoon goed. Wie weet hoe dit kan en hoe ik dit moet oplossen? Heeft het soms met de instellingen van blogspot te maken??

Alvast bedankt!

Groet,
Arné

2 opmerkingen:

  1. Hi Arne

    See this post for advice:

    http://mattcolephotography.blogspot.co.uk/2013/10/blogger-is-now-auto-enhancing-images.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Christian,

      Thank you very much! It looks better again so!

      Greets,
      Arné

      Verwijderen